Menu górne Zasady Zasady Mechanika Frakcje i postacie

Frakcje i Postacie

Frakcja Imperialna
Lokalizacja bazowa frakcji: Miasto

Imperium istnieje od ponad 2500 lat jako najpotężniejsza nacja w Starym Świecie i jest w luźny sposób wzorowana na Niemczech w czasach cesarskich, posiadając technikę tworzenia czarnego prochu, gdy tradycyjna broń jest nadal bardzo popularna. Imperium założone zostało przez Sigmara Młotodzierżcę z plemion zamieszkujących tereny dzisiejszego Imperium. Wywodząc się z plemienia, które założyło to, co dziś znamy pod nazwą Reikland stał się patronem całego Imperium. Terytoria innych plemion istnieją teraz jako prowincje Imperium jak na przykład Ostland i Talabekland. Imperium rządzone jest przez Imperatora wybieranego spośród Książąt Elektorów, władców poszczególnych prowincji. Mimo iż zwyczaj ten zaginął w trakcie wielu poprzednich rozłamów, został przywrócony dwa wieki temu przez silną władzę ówczesnego Imperatora Magnusa Pobożnego. Obecnym Imperatorem jest Karl Franz. W ramach frakcji imperialnej przewidziane jest miejsce dla mieszkańców Kislewu, Bretonii, Tilei, Estali oraz obywateli niezależnego miasta-państwa Marienburga. Frakcja ta jest przeznaczona dla każdego gracza od początkujących osób po „stare wygi” – w mieście Reinsfeld pełnym intryg i interesów znajdzie się miejsce dla alchemików, lekarzy, wysłanników politycznych, kaczmarzy, rzemieślników łowców przygód i regularnego wojska.

Frakcja Krasnoludów
Lokalizacja bazowa frakcji: Kopalnia

Krasnoludzkie społeczeństwo opiera się na Twierdzach, w których żyją. Każda Twierdza ma swojego Króla, a Król największej krasnoludzkiej Twierdzy Karaz-a-Karak jest królem wszystkich krasnoludów. Obecnie panującym jest Wielki Król Thorgrim Strażnik Uraz. Na dole drabiny społecznej znajdują się zhańbione krasnoludy, określane mianem zabójców. Zabójcy włosy malują na pomarańczowo, stawiają z nich irokezy i szukają honorowej śmierci, walcząc z trollami, smokami i demonami. Wyżej w hierarchii znajdują się krasnoludy, które nie mają własnej twierdzy, ale pochodzą z dobrego rodu, który nigdy nie okrył się hańbą. Kolejnym szczeblem są krasnoludy z dobrego klanu, mieszkający w znanej i poważanej Twierdzy, a na samej górze znajduje się rodzina królewska. Dla Krasnoluda honor jest wszystkim. Bogactwo można zyskać i stracić, ale honor jest jedyną stałą rzeczą w ciągle zmieniającym się świecie. Krasnoludy cenią go sobie bardzo wysoko, wyżej nawet niż własne życie. Kopalnia Kaaz Gnomok zapewnia kontakty ze wszystkimi frakcjami. Frakcja Krasnoluduów oznacza bogato rozwiniety handel, więc rzemieślnicy i kupcy bardzo dobrze będą się obok niej czuli. Wiadomo też, że krasnoludy poza złotem kochają honorową walkę, więc jeśli chcesz walczyć i ginąć u boku swoich braci, przelewając krew wrogów, ta frakcja jest dla Ciebie.

Frakcja Chaosu
Lokalizacja bazowa frakcji: Starożytne ruiny

Chaos to główne zło tego świata a panami Chaosu są czterej Mroczni Bogowie: Khorne, Nurgle, Slaanesh i Tzeentch. Khorne jest bogiem krwi, wojny i mordu, ucieleśnieniem brutalnej części ludzkiej natury, to Bóg któremu ofiary składa się w walce z krwi wrogów, z okrzykim „Krew dla Boga Krwi, Czaszki dla Tronu Czaszek”. Slaanesh najmłodszy z wielkiej czwórki Chaosu, bóg wszelakich rozkoszy, seksu, przyjemności, żądzy i bólu, Bóg sprowadzający na niebezpieczną ścieżkę dewiacji. Nurgle, zwany przez swych wyznawców Papą Nurglem, to trzeci Bóg Chaosu. Jest Panem Rozkładu, Zarazy i wszystkiego obrzydliwego, wszędzie tam, gdzie są jego wyznawcy pojawiają się plagi i choroby, które nie sposób uleczyć. Ostatni z czterech Mrocznych Bogów, wyznawanych przez ludy północy Tzeentch, jest Mataczem Ścieżek, ucieleśnieniem zmian, panem wszelkiej wiedzy i mądrości, w szczególności tej zakazanej i zdeprawowanej. Frakcja przeznaczona dla graczy nie bojących się walki na bezdrożach i w lasach, lubiących klimatyczne odgrywanie rytuałów czy modłów do Mrocznych Bóstw. Alchemik, wojownik, cyrulik, zwykli kultyści czy kapłan chaosu odnajdą się tutaj doskonale. We frakcji Chaosu poza wyznawcami Bóstw znajdą też miejsce wyklęci Zwierzoludzie, widziani jako wynaturzenie i dzieło Mrocznych Bogów, jak i Norsmeni - twardy lud północy, których wierzenia sprawiają, że często są postrzegani przez mieszkańców Imperium jako wyznawcy Bogów Chaosu.

Frakcja Zielonoskórych
Lokalizacja bazowa frakcji: Obóz klanu

Zielonoskórzy są bardzo prymitywną i wojowniczą rasą barbarzyńców i najeźdźców. Największy podział występuje pomiędzy Orkami - silnymi, brutalnymi i dzikimi wojownikami a Goblinami, którzy są mniejsi, słabsi, ale za to bardziej przebiegli i porywczy. Zielonoskórzy są przez wielu uważani za plagę całej cywilizacji. Ci wojownicy plemienni są wyjątkowo agresywni, najeżdżając bezustannie odległe krainy imperium, niosąc wojnę wszystkim zakątkom znanego Świata. Orki są dużymi istotami o ogromnej muskulaturze pod twardą zieloną skórą, mają nieproporcjonalnie długie ręce w porównaniu do nóg a ich szczęki są pokryte błędnymi kłami wystającymi z podbródka. Dla porównania Gobliny są zdrobniałe i kruche w każdym znaczeniu w porównaniu z Orkiem. Są za to wystarczająco inteligentni, aby wytwarzać prostą broń, zbierać żywność i budować obozy dla swoich większych i bardziej tępych kuzynów. Frakcja nastawiona głownie na walkę, przeznaczona dla osób, które nie boją się stanąć w pojedynkę przeciw hordzie wrogów w bitewnym szale. Jednak należy pamiętać, że Orki to nie tylko walka. Dużą role odgrywają Szamani, mistrzowie tortur, czy goblińscy rzemieślnicy wytwarzający narzędzia mordu dla większych braci i śmiertelne pułapki.

______

Zaproponowane przez nas frakcje są zrzeszeniem grup i postaci o podobnych dążeniach. W tej odsłonie Fortu każda postać lub grupa postaci będzie dołączona do jednej wybranej frakcji. W ramach samej rozgrywki nie przewidujemy postaci lub grup, które nie należą do którejś z frakcji. W ramach frakcji istnieje możliwość tworzenia dowolnych postaci lub grup. Dla przykładu: jeśli chcecie zgłosić grupę banitów, to może ona na podstawie zbieżnych celów i założeń fabularnych przyłączyć się do jednej z wyżej wymienionych frakcji. Pomiędzy graczami nastąpi dogranie szczegółów i powodów, dlaczego ta grupa znajduje się w ramach tej a nie innej frakcji. Podkreślamy ten aspekt ponieważ chcemy abyście to Wy tworzyli specyfikę i charakter poszczególnych frakcji i żeby nie był on narzucony z góry przez nas. Oczywiście o ile będzie taka potrzeba to pomożemy każdemu graczowi w dobraniu odpowiednie frakcji i dograniu szczegółów z innymi graczami i grupami w ramach danej frakcji.

Dla każdej frakcji będą utworzone grupy na Facebooku, które umożliwią Wam automatyczne dyskusję, nawiązanie relacji i wymianę pomysłów na grę a także kontakt z przypisanym frakcji Mistrzem Gry. Podkreślić trzeba, że w tym roku nie oceniamy historii postaci. Chcemy, abyście wczuli się w postać i podczas samej gry budowali jej wiarygodność w ramach Waszej frakcji. Tym samym rezygnujemy z listy postaci premiowanych a zaczynamy nagradzać Waszą grę w trakcie jej trwania.

______

Zgłoszenia postaci i frakcji prosimy przesyłać wyłącznie poprzez fanpage Fortu na Facebooku. Po przyjęciu Waszego zgłoszenia prześlemy zaproszenie do odpowiedniej grupy. W ramach zgłoszenia prosimy o przesłanie następujących informacji:

- Imię i nazwisko gracza.
- Czy gracz jest pełnoletni?
- Krótki, kilku-zdaniowy opis postaci/grupy.
- Czy zgłaszasz się jako pojedyncza postać, czy zgłaszasz grupę? Jeśli grupę, to prosimy o podanie danych wszystkich osób.
- Do jakiej frakcji preferujesz dołączyć?

Przypominamy, że zgłoszenia postaci kończymy przyjmować 31 maja.

W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do Waszej dyspozycji poprzez nasz FORTowy fanpage.
Opublikowane/zmienione 27 maja 2018 przez Ryan | Odsłon: 22498
Sklep 5 Żywiołów to miejsce w którym zaopatrzysz się w stroje, pancerze, broń larpową czy bilety na nasze imprezy
Główny organizator
GIT logo
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited or EA Mythic. Warhammer Online: Age of Reckoning content and materials, the Games Workshop, Warhammer, Warhammer Online: Age of Reckoning names and logos and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Warhammer world are either ®, ™ and/or © Games Workshop Ltd 2000-2013. Used under license by EA Mythic, EA Mythic logo are the registered trademarks of EA Mythic. All Rights Reserved. You may not copy any images, videos or sound clips found on this site or 'deep link' to any image, video or sound clip directly.

©FORT 2008-2018     Design: VERT.pl      Code: badenov     strona zgodna z XHTML | CSS | ATOM